مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 21:102023-02-21اقتصادي

لزوم زیباسازی مبلمان شهری خراسان شمالی برای جذب بیشتر گردشگر


معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم فضاسازی مناسب برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی، گفت: زیباسازی مبلمان شهری در دستور کار قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رشیدی عصر سه شنبه در کارگروه تسهیل سفر خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فضای شهری برای استقبال از گردشگران باید آماده باشد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دستگاه های متولی باید با همکاری یکدیگر تمهیدات لازم را برای آماده سازی فضای شهری استان و خدمات سفر به گردشگران نوروز 1402 را فراهم کنند.

وی افزود: ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی می تواند در افزایش جذب گردشگر تأثیرگذار باشد که این امر موجب افزایش درآمد خانوارهای استان خواهد شد.

رشیدی ادامه داد: زیباسازی مبلمان شهری و ساماندهی تابلوها و علائم، تعیین مراکز درمانی فعال در ایام تعطیلات، اصلاح نقاط حادثه خیز، لکه گیری معابر شهری و محورهای مواصلاتی از جمله اقداماتی است که دستگاه های مربوطه باید در دستور کار قرار دهند.

رشیدی تجهیز و آماده سازی مدارس هدف اسکان مسافران نوروزی، استقرار پایگاه های هلال احمر در مبادی ورودی شهرها و نظارت بر قیمت و نرخ خدمات از جمله یدک کش ها، تعمیرگاه ها، فروشگاه ها، اغذیه فروشی ها و رستوران های سطح استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم زیباسازی مبلمان شهری خراسان شمالی برای جذب بیشتر گردشگر

لزوم زیباسازی مبلمان شهری خراسان شمالی برای جذب بیشتر گردشگر