مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 20:502023-02-21اقتصادي

ساماندهی 105 هزار خانوار عشایری در کشور


معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران از ساماندهی 105 هزار خانوار عشایری در کشور خبر داد.

- معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران خبر داد: ساماندهی 105 هزار خانوار عشایری در کشور ایسنا/لرستان معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران از ساماندهی 105 هزار خانوار عشایری در کشور خبر داد.

مهدی میزبان دوم اسفند در کارگاه آموزشی نظام بهره برداری از منابع جامعه عشایری که با حضور کارشناسان و مسئولان مطالعات ستاد امور عشایر استان های کشور در خرم آباد برگزار شد، از ساماندهی 105 هزار خانوار عشایری در کشور خبر داد.

وی هدف از برگزاری این دوره را تهیه و تدوین نظام بهره برداری مؤثر و کارا که منجر به بهره وری بهتر عوامل تولید در مناطق عشایری شود عنوان کرد.

میزبان گفت: چهار طرح محوری از جمله طرح توسعه گردشگری، توسعه صنایع دستی، زنجیره تولید گوشت قرمز و طرح توسعه، کشت، فرآوری و استحصال گیاهان دارویی در مناطق عشایری تعریف شده که به افراد علاقمند یا دارای صلاحیت برای قعالیت در این حوزه ها پس از گروه بندی آموزش هایی داده می شود.

معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر ایران تصریح کرد: برای هر گروه پشتیبان تعریف می کنیم که هرکدام از آن ها در حوزه های تسهیل گری، آموزش، توانمندسازی، اخذ تسهیلات، راهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 105 هزار خانوار عشایری در کشور

ساماندهی 105 هزار خانوار عشایری در کشور