مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 20:152023-02-21ورزشي

قارداشی: ملی پوشان تنیس روی میز به سطح یک دنیا نزدیک می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهرداد علی قارداشی امروز سه شنبه در دیدارملی پوشان و مدال آوران تنیس روی میز با سیدحید سجادی وزیر ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست، - رییس فدراسیون تنیس روی میز با بیان این که نتایج به دست آمده حاصل برنامه ریزی و دقت نظر در اجرای آن هاست، گفت: ملی پوشان کشورمان با قدرت به سطح یک دنیا نزدیک می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهرداد علی قارداشی امروز سه شنبه در دیدارملی پوشان و مدال آوران تنیس روی میز با سیدحید سجادی وزیر ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست، اظهار داشت: قطعا آنچه امروز در ارتباط با تلاش برای کسب افتخار و مدال آوری توسط ورزشکاران نونهال، نوجوان و پیشکسوت در رویداد های بزرگ ورزشی، به ویژه در آسیا به عنوان مهد قهرمانان این رشته در حضور وزیر، عنوان می کنیم کاملا ملموس است.

وی در ادامه توضیحاتی را در خصوص تاریخچه برگزاری مسابقات تنیس روی میز ارائه کرد و افزود: مسابقات جهانی پیشکسوتان از سال 1982 حدود 40 سال است که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می شود.

در آخرین مسابقه که با حضور 70 کشور دنیا به میزبانی عمان برگزار شد، توانستیم در سه رده سنی صاحب 3 مدال طلا و 3 برنز شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قارداشی: ملی پوشان تنیس روی میز به سطح یک دنیا نزدیک می شوند

قارداشی: ملی پوشان تنیس روی میز به سطح یک دنیا نزدیک می شوند