مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 19:402023-02-21دانش

نیازسنجی صنعتگران در آموزش تخصصی دانشجویان پیاده سازی شود


فرماندار شهرستان برخوار با اشاره به اتصال حلقه اشتغال و تحصیل گفت: صنعتگران ابتدا نیازسنجی کنند و از دانشگاه بخواهند که تخصص های مورد نیاز آنها را به دانشجویان آموزش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از برخوار، محمدرضا قربانی فرماندار شهرستان برخوار در همایش دانشگاه و صنعت، تحصیل و اشتغال که در دانشگاه آزاد دولت آباد برگزار شد با اشاره به تعریف علم و صنعت، اظهار کرد: صنعت شامل علم هم می شود، زیرا در صنعت به صورت تجربی علم آموخته می شود که این علم تجربی باید با علم کلاسیک دانشگاهی نیز ترکیب شود.

وی افزود: متاسفانه علم آموزی در دانشگاه ها در بسیاری از موارد کاربردی نبوده و تطابقی بین علم دانشگاهی و صنعت روز ما وجود نداشته است.

قربانی تاکید کرد: چیزهایی که در دانشگاه ها آموزش داده می شود در صنعت بازخورد و بهره وری پایینی دارد و همین امر موجب افزایش هزینه ها خواهد شد.

فرماندار شهرستان برخوار با اشاره به رشد فزاینده علم و نیاز به بروزرسانی آن، عنوان کرد: به نظر می رسد در راستای حل این مشکل بومی سازی گزینه مناسبی است، به عبارتی صنعتگران ابتدا نیازسنجی کنند و از دانشگاه بخواهند که تخصص های مورد نیاز آنها را به دانشجویان آموزش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازسنجی صنعتگران در آموزش تخصصی دانشجویان پیاده سازی شود

نیازسنجی صنعتگران در آموزش تخصصی دانشجویان پیاده سازی شود