مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 19:302023-02-21سياسي

تعمیر و تجهیز ساختمان نیمه کاره گردشگری چوبر


فرماندار تالش از تعمیر و تجهیز ساختمان نیمه کاره گردشگری چوبر این شهرستان خبر داد و گفت: توجه به مناطق کمتر برخوردار و پیگیری پروژه های نیمه تمام رویکرد دولت مردمی سیزدهم در تالش است.

- کیا عاشوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عزم دولت سیزدهم در پیگیری پروژه های نیمه تمام، اظهار کرد: پیگیری و به ثمر نشستن پروژه های بر زمین مانده در تالش هم در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های بالقوه گردشگری در تالش، افزود: احصا توانمندی های گردشگری تالش و به اتمام رساندن آن مورد توجه ویژه است.

فرماندار تالش از تعمیر و تجهیز ساختمان نیمه کاره گردشگری چوبر این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ضمن بازسازی و تجهیز این ساختمان در بخش گردشگری، پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر هم در آن مستقر شد تا خدمات دهی خوبی به مسافرین و گردشگران ارائه شود.

عاشوری ادامه داد: توجه به مناطق کمتر برخوردار و پیگیری پروژه های نیمه تمام رویکرد دولت مردمی سیزدهم در تالش است که با جدیت در این شهرستان دنبال می شود.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد همدلی و هم افزایی بین دستگاه های خدمات رسان، تصریح کرد: نگاه همدلانه در مدیران مسیر گره گشایی مشکلات مردم را کوتاه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و تجهیز ساختمان نیمه کاره گردشگری چوبر

تعمیر و تجهیز ساختمان نیمه کاره گردشگری چوبر