مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:502023-02-21اقتصادي

کسانی که بدون مجوز افزایش قیمت دادند، باید قیمت ها را برگردانند


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت که معاونت سرمایه ای این سازمان واحدهای که بدون مجوز افزایش قیمت دادند را احضار کرده و به آن ها تذکر داده و این واحدها مکلف شدند قیمت ها را برگردانند.

- رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت که معاونت سرمایه ای این سازمان واحدهای که بدون مجوز افزایش قیمت دادند را احضار کرده و به آن ها تذکر داده و این واحدها مکلف شدند قیمت ها را برگردانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فرهید زاده در حاشیه قرارگاه ملی نظارت و بازرسی بر بازار ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال ایسنا درباره تکلیف درخواست های افزایش قیمت لوازم خانگی و محصولات شوینده، گفت: هر کالایی که درخواست افزایش قیمت دارد، مستندات خود را برای سازمان ارسال می کند.

ابتدا دفاتر تخصصی وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی این درخواست را بررسی می کنند و اگر تشخیص دادند که درست است، سازمان حمایت صورت های مالی را بررسی می کند.

اگر مجوزی برای افزایش قیمت بگیرند می توانند قیمت های جدید را اعمال کنند.

اما اگر مجوزی دریافت نکردند افزایش قیمت پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه محصولات شوینده و لوازم خانگی هنوز مجوزی برای افزایش قیمت دریافت نکرده اند، تصریح کرد: معاونت سرمایه ای سازمان حمایت واحدهای که بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که بدون مجوز افزایش قیمت دادند، باید قیمت ها را برگردانند

کسانی که بدون مجوز افزایش قیمت دادند، باید قیمت ها را برگردانند