مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:452023-02-21سياسي

دیدار مصطفی الکاظمی با امیرعبداللهیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر پیشین عراق که به تهران سفر کرده است، بعدازظهر امروز (سه شنبه) دوم اسفند ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

- نخست وزیر پیشین عراق امروز با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشین عراق که به تهران سفر کرده است، بعدازظهر امروز (سه شنبه) دوم اسفند ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پنجم تیر ماه سالجاری نیز در دیدار با مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق که به تهران سفر کرده بود، آخرین تحولات منطقه و موضوعات مرتبط با روابط دوجانبه را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

امیرعبداللهیان در آن دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران راه حل مشکلات منطقه را از درون منطقه می داند، از تلاش های عراق برای تقویت عنصر گفتگو و نقش سازنده این کشور در معادلات منطقه ای و گفتگو بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان قدردانی کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران جز خیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مصطفی الکاظمی با امیرعبداللهیان

دیدار مصطفی الکاظمی با امیرعبداللهیان