مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:402023-02-21اقتصادي

اشتغال زایی برای 3 هزار مددجوی زندانی در خوزستان


رییس کل دادگستری خوزستان با بیان این که اشتغال مددجویان ‎می تواند در کاهش آمار بازگشت مجدد به زندان تاثیرگذار باشد، گفت: از ابتدای امسال زمینه اشتغال بیش از سه هزار نفر از زندانیان فراهم شده است به طوری که هم اکنون 3582 نفر از مددجویان در کارگاه های ندامتگاه .

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان با بیان این که اشتغال مددجویان ‎می تواند در کاهش آمار بازگشت مجدد به زندان تاثیرگذار باشد، گفت: از ابتدای امسال زمینه اشتغال بیش از سه هزار نفر از زندانیان فراهم شده است به طوری که هم اکنون 3582 نفر از مددجویان در کارگاه های ندامتگاه های استان و یا از طریق اعزام به کار، مشغول کار هستند.

علی دهقانی اظهار کرد: در حال حاضر 650 نفر از زندانیان شاغل در استان خوزستان به صورت اشتغال کارگاهی مشغول به کار هستند و یک هزار و 42 نفر اعزام به کار و یک هزار و 890 نفر اشتغال نشسته در زندان دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: تغییر سیاست های سازمانی و پرداخت دستمزدهای به زندانیان شاغل طبق دستورالعمل تعیین شده از سوی سازمان زندانها، یکی از اقدامات مثبت در سال جاری است.

دهقانی افزود: این زمینه اشتغال با امضای تفاهم نامه های همکاری بین اداره کل زندان ها با اداره کل فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و صنایع دستی در بخش اشتغال و حرفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برای 3 هزار مددجوی زندانی در خوزستان

اشتغال زایی برای 3 هزار مددجوی زندانی در خوزستان