مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:352023-02-21اقتصادي

کمک به رفع سوء تغدیه مادران باردار و شیرده از سوی کمیته امداد


کمیته امداد و سازمان امور عشایر ایران با هدف شناسایی استعدادهای درخشان و نخبگان و ارائه خدمت به نیازمندان در جامعه عشایری کشور، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس،کمیته امداد و سازمان امور عشایر ایران با هدف شناسایی استعدادهای درخشان و نخبگان و ارائه خدمت به نیازمندان در جامعه عشایری کشور، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بر اساس این تفاهم نامه دو طرف قرار است از تمامی ظرفیت های موجود برای رفع نیازها و مشکلات جامعه عشایری کشور استفاده کنند.

همچنین برقراری عدالت اجتماعی، بهبود و ارتقای شاخص توسعه انسانی و افزایش میزان برخورداری عشایر نیازمند از خدمات کمیته امداد نیز در دستورکار طرفین خواهد بود.

سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد با اشاره به برخی از اهداف تفاهم نامه مذکور گفت: ارائه خدمات فرهنگی به جامعه هدف عشایر، تحت حمایت قرار دادن خانوارهای عشایری نیازمند، طراحی بسته ویژه اشتغال زایی، ارائه کمک هزینه های تحصیلی به فرزندان عشایر و حمایت ویژه از استعدادهای برتر و نخبگان حاضر در جامعه عشایری، از جمله اقداماتی است که از سوی کمیته امداد دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر تلاش می شود به جهت حمایت از کسب و کارهای حوزه خانوارهای عشایری، بستری فراهم شود تا این افراد امکان حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به رفع سوء تغدیه مادران باردار و شیرده از سوی کمیته امداد

کمک به رفع سوء تغدیه مادران باردار و شیرده از سوی کمیته امداد