مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:352023-02-21اجتماعي

تصویب ماده واحده ایجاد مدرسه مجازی/باید مانع تعطیلی مدارس شد


اصل بر آموزش حضوری است و باید سعی کرد از تعطیل کردن مدارس جلوگیری شود مگر در موارد بحرانی و استثنایی که راه چاره ای جز آموزش مجازی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هزار و بیست و پنجمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش، دبیرکل شورای عالی و سایر اعضای آن در سالن جلسات وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از برگزاری رویداد چهارسوق ارائه شد و در ادامه اعضای شورای عالی آموزش و پرورش مسائل مختلف آموزش و پرورش را از جمله لزوم پاسخگویی به سوالات مذهبی دانش آموزان، توجه جدی به آموزش کودکان استثنایی اوتیسم و تدوین کتاب های درسی ویژه آنان، توجه به مدارس خیرساز، نظارت دقیق بر شهریه مدارس غیرانتفاعی، توجه به بحث شاداب سازی مدارس، تشکیل پرونده سلامت برای دانش آموزان و انجام مشاوره های لازم در مورد آسیب های اجتماعی، توجه به آموزش و پرورش دانش آموزان مناطق زلزله زده و… مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در ادامه این جلسه نوری وزیر آموزش و پرورش گزارشی از فعالیت های این وزارتخانه ارائه کرد و افزود: در جشنواره فیلم فجر دو فیلم از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیمرغ و نشان برتر گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ماده واحده ایجاد مدرسه مجازی/باید مانع تعطیلی مدارس شد

تصویب ماده واحده ایجاد مدرسه مجازی/باید مانع تعطیلی مدارس شد