مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:202023-02-21حوادث

دستگیری 18 سارق به همراه کشف 20 فقره سرقت در زابل


سرپرست فرماندهی انتظامی زابل از دستگیری 18 سارق و کشف 20 فقره سرقت در اجرای مرحله نهم طرح رعد در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامعلی جهانتیغ، در تشریح این خبر، گفت: در راستای اجرای مرحله نهم طرح رعد، که طی یک هفته گذشته با هدف پیشگیری از وقوع انواع سرقت و کنترل سارقان سابقه دار، به اجرا در آمد، واحدهای گشتی هدفمندی در سطح محلات جرم خیز شهرستان راه اندازی شد.

وی افزود: دراین راستا، مأموران انتظامی شهرستان با دستگیری 18 سارق سابقه دار، 20 فقره انواع سرقت شامل 7 فقره سرقت اماکن خصوصی، 7 فقره سرقت محتویات داخل خودرو و 6 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل با اشاره به کشف 7 قبضه سلاح غیرمجاز، توقیف 20 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسیکلت متخلف و دستگیری 5 خرده فروش مواد مخدر طی اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: در این رابطه تمامی افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

جهانتیغ در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنین طرح های امنیتی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 18 سارق به همراه کشف 20 فقره سرقت در زابل

دستگیری 18 سارق به همراه کشف 20 فقره سرقت در زابل