مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:002023-02-21سياسي

ایجاد دانشکده حمل ونقل در دانشگاه فردوسی مشهد


رییس دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: پیشنهاداتی در زمینه ایجاد دانشکده حمل ونقل داشته ایم و این موضوع را به جد پیگیری کردیم و جلساتی در این خصوص برگزار شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: پیشنهاداتی در زمینه ایجاد دانشکده حمل ونقل داشته ایم و این موضوع را به جد پیگیری کردیم و جلساتی در این خصوص برگزار شده است.

محمود شریعتی امروز، 2 اسفند، در مراسم رونمایی از اتمام فرآیند تعمیر اساسی 11 دستگاه واگن خط یک قطار شهری مشهد اظهار کرد: صنعت حمل و نقل هر کشور اعم از بین شهری و درون شهری، قطعا یکی از شاخصه های مهم توسعه آن کشور است.

این صنعت شاخص است و در هر شهر و کشوری وجود دارد و تاثیرات شگرفی روی توریست و شهر می گذارد.

وی افزود: این صنعت مهم در کشور و مشهد ایجاد شده و 12 سال از آن می گذرد؛ امید دارم هر چه سریع تر این شبکه ریلی در شهر ما کامل شود؛ همچنین دانشگاه فردوسی مشهد و دانشکده مهندسی آن از چند سال گذشته همکاری هایی را آغاز کرده بود، پژوهشکده ای در اینجا در موضوع حمل ونقل ریلی راه اندازی شده است.

امیدواریم با اقدامات جدید پژوهش های خوبی در این زمینه صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رییس دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد عنوان کرد: دانشکده حمل و نقل تهران با هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دانشکده حمل ونقل در دانشگاه فردوسی مشهد

ایجاد دانشکده حمل ونقل در دانشگاه فردوسی مشهد