مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:002023-02-21اقتصادي

جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: حجم مبادلات اقتصادی اعم از صادرات، واردات و مجموع ترانزیت ورودی و خروجی در پایانه های میلک و میرجاوه در شمال استان به 2 میلیون و 183 هزار و 307 تن کالا رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: حجم مبادلات اقتصادی اعم از صادرات، واردات و مجموع ترانزیت ورودی و خروجی در پایانه های میلک و میرجاوه در شمال استان به 2 میلیون و 183 هزار و 307 تن کالا رسید.

ایوب کُرد امروز شه شنبه در جلسه ساماندهی مبادلات مرزی افزود: جابجایی این حجم از کالا توسط 92 هزار و 946 دستگاه کامیون در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی ادامه داد: از این میزان کالا یک میلیون و 677 هزار و 363 تن مربوط به پایانه مرزی میرجاوه و 505 هزار و 944 تن کالا نیز به پایانه مرزی میلک اختصاص دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت :عمده ترین کالاهای صادراتی از این پایانه های مرزی گاز مایع ،هیدروکربن،بنزین، سیمان و لبنیات بوده است.

وی افزود: هم اینک به طور متوسط روزانه بیش از 470 دستگاه کامیون در پایانه مرزی میلک و میرجاوه تردد می کنند.

کُرد اظهارداشت: ظرفیت های بالای سیستان و بلوچستان در زمینه ارتباط خارجی با کشورهای همسایه فرصت های تجاری بسیار مطلوبی را برای منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا از پایانه های مرزی شمال سیستان و بلوچستان