مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 17:152023-02-21اقتصادي

رشد 6 درصدی کشف سلاح جنگی در کردستان/کشف 400 میلیارد تومان قاچاق کالا در کردستان


رییس پلیس امنیت اقتصادی فرمانده انتظامی کردستان - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، افشین شاه حسینی عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز وظیفه ذاتی پلیس است و این موضوع با وجود حجم کاری بالا طی ماه های اخیر به صورت ویژه در دستور کار انتظامی استان بوده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 9 جلسه قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، 4 جلسه عملیاتی، 18 جلسه عملیات فرااستانی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و 14 مرحله کلاس آموزشی مبارزه با قاچاق انجام شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی کردستان در ادامه آماری از میزان کشفیات قاچاق کالا و ارز توسط نیروی انتظامی در سطح استان ارائه کرد و گفت: در کشف مشروبات الکلی نسبت به مدت زمان مشابه 21 درصد، سلاح جنگی 6 درصد، فراوردهای نفتی 225 درصد، سیگارت 20 درصد، گوشی همراه 131 درصد، برنج 191 درصد، لوازم یدکی 141 درصد و چای قاچاق 26 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم.

وی از افزایش 26 درصدی کشف و ضبط دام قاچاق در استان طی 11 ماهه امسال خبر داد و گفت: مقابله با پرونده های کلان بالای 500 میلیون تومان هم طی سالجاری 12 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 6 درصدی کشف سلاح جنگی در کردستان/کشف 400 میلیارد تومان قاچاق کالا در کردستان

رشد 6 درصدی کشف سلاح جنگی در کردستان/کشف 400 میلیارد تومان قاچاق کالا در کردستان