مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:562023-02-21اقتصادي

تعامل استان ها با برخی مناطق روسیه/ صادرات 30 میلیون دلاری استان مرکزی به روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، مهدی کلانتری  ظهر امروز در کارگروه توسعه صادرات استان مرکزی اظهار کرد: طبق رایزنی هایی که با وزارت کشور صورت گرفته، مشخصات، ظرفیت ها و توانمندی های استان های مختلف کشور شناسایی شده تا بتوان با توجه به این ظرفیت ها ارتباط بین استان های مختلف کشور با برخی مناطق روسیه را فراهم کرد.

وی تصریح کرد:هم اکنون استان اصفهان با استان سن پترزبوگ روسیه در تعامل است که تلاش می شود استان مرکزی نیز با بهره گیری از ظرفیت های خوبی که در حوزه صنعت دارد به عنوان دومین استان برقرار کننده این تعامل  با استان سوردلوفسک روسیه باشد که پیشنهادات آن مطرح و در دست بررسی است.

دستیار رییس کل سازمان توسعه تجارت در امور تجارت با روسیه از برگزاری رویداد اینوپروم در استان اسوردلوفسک روسیه با محوریت نوآوری در صنعت خبر داد و افزود:  با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی، ارتباط این استان با استان اسوردلوفسک می تواند دستاوردهای خوبی برای استان و کشور به همراه داشته باشد.

 کلانتری هرمزی اظهار کرد: تشکیل یک هیئت رسمی، یک هیئت تجاری و  با مشارکت شرکت های صنعتی به صورت یک پاویون از استان مرکزی و به نام جمهوری اسلامی ایران ایده خوبی برای بهره گیری درست و مناسب از این فرصت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل استان ها با برخی مناطق روسیه/ صادرات 30 میلیون دلاری استان مرکزی به روسیه

تعامل استان ها با برخی مناطق روسیه/ صادرات 30 میلیون دلاری استان مرکزی به روسیه