مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:502023-02-21بين الملل

رسانه روسی: عربستان از خراب شدن پل های ارتباطی اش با ایران می ترسد


روزنامه «نزاویسیمایا گازتا» در گزارشی به تحلیل تغییر موضع عربستان در قبال مذاکرات هسته ای ایران پرداخت و دلیل آن را تلاش ریاض برای حفظ پل های ارتباطی با تهران دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه روسی نزاویسیمایا گازتا در گزارشی درباره تغییر موضع عربستان سعودی در قبال توافق هسته ای با ایران نوشت که ریاض از خراب شدن همه پل های ارتباطی اش با تهران هراس دارد.

براساس گزارش روزنامه اینترنتی رای الیوم ، در این گزارش آمده است: مقامات سعودی خواستار بازگشت طرف ها به مذاکرات با ایران درباره احیای توافق هسته ای شدند.

 اگرچه دولت جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا به صراحت اعلام کرده است که گفت و گو در این باره، بخاطر شکایات جهانی علیه تهران روی میز نیست، اما ریاض تاکید می کند که عدم توسل به دیپلماسی در این زمینه منجر به بی ثباتی خاورمیانه خواهد شد.

کریل سمنوف ، کارشناس مسائل بین الملل روسیه در گفت وگو با روزنامه نزاویسیمایا گازتا گفت: موضع ریاض در مورد برجام تغییر کرده است.

 عربستان سعودی مدت هاست که هنگام انتخاب بین تحریم ها و توافق هسته ای خواستار اعمال تحریم ها و فشارهای بیشتری بر ایران بوده و این امر را باعث کاهش فعالیت تهران در منطقه می دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه روسی: عربستان از خراب شدن پل های ارتباطی اش با ایران می ترسد

رسانه روسی: عربستان از خراب شدن پل های ارتباطی اش با ایران می ترسد