مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-21سياسي

نامه سرگشاده 56 تشکل بزرگ جامعه ایثارگری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی اخبار منتشر شده مبنی بر حذف تبصره تسهیلات اشتغال زایی ایثارگران از لایحه بودجه 56 تشکل بزرگ جامعه ایثارگری طی نامه ای خواستار گنجاندن احکام  مربوط به مسکن ایثارگران و واگذاری خودرو و تسهیلات اشتغال زایی ایثارگران .

- در پی حذف تبصره تسهیلات اشتغال زایی ایثارگران از لایحه بودجه صورت گرفت؛ نامه سرگشاده 56 تشکل بزرگ جامعه ایثارگری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی 56 تشکل بزرگ جامعه ایثارگری در نامه ای سرگشاده از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند تا در فرصت زمانی باقیمانده در جریان بررسی بودجه سال 1402 در مجلس شورای اسلامی، اقدامات لازم را برای گنجاندن احکام مربوط به تسهیلات اشتغال زایی ایثارگران انجام دهند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی اخبار منتشر شده مبنی بر حذف تبصره تسهیلات اشتغال زایی ایثارگران از لایحه بودجه 56 تشکل بزرگ جامعه ایثارگری طی نامه ای خواستار گنجاندن احکام  مربوط به مسکن ایثارگران و واگذاری خودرو و تسهیلات اشتغال زایی ایثارگران در لایحه بودجه سال 1402 از سوی نمایندگان مجلس شدند.

در این نامه آمده است: بنا بر اطلاعات واصله،  در فرآیند بررسی و تصویب بودجه سال 1402 کل کشور، حوزه ایثارگران و ارائه خدمات به ایشان شامل خدمات و تسهیلات مسکن، اشتغال و خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه سرگشاده 56 تشکل بزرگ جامعه ایثارگری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی

نامه سرگشاده 56 تشکل بزرگ جامعه ایثارگری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی