مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-21اقتصادي

امامی راد: حماسه 22 بهمن دنیا را خیره کرد


نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز 22 بهمن، تاکید کرد: خلق این حماسه بزرگ هم دنیای غرب را خیره کرد و هم خواب دشمنان قسم خورده براندازی نظام را پریشان کرد.

- نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز 22 بهمن، تاکید کرد: خلق این حماسه بزرگ هم دنیای غرب را خیره کرد و هم خواب دشمنان قسم خورده براندازی نظام را پریشان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امامی راد در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس، بیان کرد: ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر انقلاب و ملت شریف ایران از حضور آگاهانه، مقتدرانه و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر می کنم.

خلق این حماسه بزرگ هم دنیای غرب را خیره کرد و هم خواب دشمنان قسم خورده براندازی نظام را پریشان کرد که علی رغم برخی کمبودها و نارسایی ها در کشور، مردم ما مقتدرتر از همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: عدم اتخاذ تدابیر لازم در برابر بحران ارزی موجب سیر صعودی قیمت دلار و تاثیر بر شاخص های اقتصادی کشور داشته، انتظار می رود با بسیج تمامی ظرفیت های در اختیار، تیم اقتصادی دولت، شورای پول و اعتبار، اقتصاد کشور را از بحران نجات دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامی راد: حماسه 22 بهمن دنیا را خیره کرد

امامی راد: حماسه 22 بهمن دنیا را خیره کرد