مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:402023-02-21سياسي

تلاش برای فعالیت حداکثری احزاب ادامه دارد


مدیرکل سیاسی کمیسیون ماده 10 وزارت کشور گفت: تلاش ها برای فعالیت حداکثری احزاب ادامه دارد، اما نسبت به سوءاستفاده از عناوین حزبی و سیاسی حساسیت جدی داریم و با قطعا تخلفات برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله مرادی، مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور عصر امروز (سه شنبه) درباره برگزاری دوازدهمین جلسه کمیسیون احزاب با اشاره و مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه با صدور پروانه فعالیت حزب جمعیت معلمان و فرهیختگان استان تهران به عنوان حزب استانی موافقت شد.

غیر از این مورد نیز چند تقاضای دیگر برای تأسیس حزب داشتیم که با حزب کانون پیشگامان عدالت و توسعه استان گلستان نیز موافقت شد.

مرادی با بیان اینکه در این جلسه گزارش برگزاری مجامع عمومی چندین احزاب کشور نیز مطرح شد، عنوان کرد: همچنین برگزاری مجامع عمومی جمعیت توسعه و آزادی استان تهران ، جمعیت جانبازان ، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ، حزب همبستگی دانش آموختگان ایران اسلامی و جامعه اسلامی کارگران مورد بررسی قرار گرفت و تأیید شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، با توجه به درخواست هایی که احزاب دارای پروانه برای تأسیس شعب استانی داشتند، در استان خراسان شمالی با تأسیس شعبه حزب جمهوریت، جامعه اسلامی کارگران و انجمن اسلامی معلمان ایران موافقت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای فعالیت حداکثری احزاب ادامه دارد

تلاش برای فعالیت حداکثری احزاب ادامه دارد