مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-21اقتصادي

پرداخت 22 میلیاردی تسهیلات اشتغال جوانان در آستارا


از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای حمایت از ازدواج آسان جوانان، برای 148 زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان بسته پنج قلم جهیزیه اساسی منزل با مجموع اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون تومان خریداری و اهدا شده است.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای حمایت از ازدواج آسان جوانان، برای 148 زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان بسته پنج قلم جهیزیه اساسی منزل با مجموع اعتبار چهار میلیارد و 200 میلیون تومان خریداری و اهدا شده است.

عنایت رضایی پور امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: بنا به تاکید رییس جمهور و استاندار گیلان، استفاده از توان بانوان و نیروی جوان باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد و به طور یقین این امر در آستارا نیز عملی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در برنامه های فرهنگی جوانان همکاری کنند و برای تاثیرپذیر بودن برنامه ها، از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده شود، افزود: هنرمندان آستارا از لحاظ توانمندی در سطح بالایی هستند و بسیاری از موضوعات مرتبط با جوانان با زبان زیبایی هنر قابل انتقال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 22 میلیاردی تسهیلات اشتغال جوانان در آستارا

پرداخت 22 میلیاردی تسهیلات اشتغال جوانان در آستارا