مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:402023-02-21اقتصادي

زاکانی: نرخ بلیت مجموعه های شهرداری تهران یک سوم قیمت دولتی است


شهردار تهران مجموعه ورزشی مهرآیین را افتتاح کرد و اعلام کرد که این مجموعه با تجهیزات ایرانی استاندارد راه اندازی شده است.

- شهردار تهران مجموعه ورزشی مهرآیین را افتتاح کرد و اعلام کرد که این مجموعه با تجهیزات ایرانی استاندارد راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محمد مهرآیین در منطقه 7 با بیان این که امروز بسته ای از فعالیت های ورزشی افتتاح شد، گفت: در این مجموعه سالن اسکواش و زمین ورزش برای جانبازان افتتاح شده است و امیدواریم که این مجموعه های ورزشی در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که شهر تهران به چه میزان مجموعه ورزشی کم دارد و چه باید انجام دهیم؟، اظهار کرد: کمبود مجموعه ورزشی بسیار زیاد است و باید تلاش زیادی کنیم تا این مشکلات و کمبودات رفع شود.

شهردار تهران در مورد اتفاق امروز در شورای شهر ادامه داد: اشکالی در زمان بندی شورا رخ داده بود و همچنین اختلاف سلیقه ای بود که سبب بروز ناهماهنگی شده بود و ما از بهمن ماه لایحه بودجه را به شورا داده بودیم و تا روز گذشته بررسی لایحه ادامه داشت و امیدواریم هرچه سریع تر لایحه در شورا بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: نرخ بلیت مجموعه های شهرداری تهران یک سوم قیمت دولتی است

زاکانی: نرخ بلیت مجموعه های شهرداری تهران یک سوم قیمت دولتی است