مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-21سياسي

معتادین متجاهر در آستانه تعطیلات نوروزی کرمانشاه جمع آوری می شوند


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ساماندهی معتادین متجاهر در شهر کرمانشاه نیازمند عزمی همگانی است، گفت: معتادین متجاهر در آستانه تعطیلات نوروزی جمع آوری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی ظهر سه شنبه در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که به حضور مسئولین نهادهای مربوطه در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه مهمی که از ابتدای کار به آن تاکید شد تلاش برای اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه است.

وی افزود: اگر بخواهیم یک پیکره سالم در جامعه داشته باشیم باید اقدامات سلبی و ایجابی را به طور همزمان دنبال کنیم تا زمینه های لازم برای ایجاد اشتغال فراهم شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه علاوه بر ایجاد زمینه های صنعتی و فضای اشتغال نیازمند پاکسازی و آماده سازی جامعه خواهیم بود، تصریح کرد: با توجه به نزدیکی ایام عید نوروز پاکسازی این استان شرایط و زمینه ها را برای تشویق و حضور مجدد گردشگران و سرمایه گذاران باید فراهم می کند.

صحرایی خاطرنشان کرد: به دلیل داشتن تجربه های ناموفق در سالهای گذشته در راستای جمع آوری معتادین و ساماندهی آنها امسال در نظر داریم که این اقدام را به طور جدی تر با هدف استمرار در سالم سازی استان و هم برای معتادین پیگیری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادین متجاهر در آستانه تعطیلات نوروزی کرمانشاه جمع آوری می شوند

معتادین متجاهر در آستانه تعطیلات نوروزی کرمانشاه جمع آوری می شوند