مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-21اقتصادي

شرکت استان مرکزی در رویداد اینوپروم روسیه


دستیار رییس کل سازمان توسعه تجارت در امور تجارت با روسیه گفت: رویداد اینوپروم در استان اسوردلوفسک روسیه برگزار می شود که محور اصلی این رویداد نوآوری در صنعت است و با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی، - ایسنا/مرکزی دستیار رییس کل سازمان توسعه تجارت در امور تجارت با روسیه گفت: رویداد اینوپروم در استان اسوردلوفسک روسیه برگزار می شود که محور اصلی این رویداد نوآوری در صنعت است و با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی، ارتباط این استان با استان اسوردلوفسک و حضور در این رویداد پیشنهاد شده است.

مهدی کلانتری هرمزی دوم اسفند در کارگروه توسعه صادرات استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به مشخصات استان ها و با هماهنگی وزارت کشور، برنامه بر این است که بتوان ارتباطی بین برخی استان های کشور با برخی مناطق روسیه برقرار کرد.

وی افزود: در اولین مرحله استان اصفهان با استان سن پترزبوگ روسیه ارتباط برقرار کرد و در مرحله دوم، استان مرکزی با توجه به صنعتی بودن برای ارتباط با استان اسوردلوفسک در روسیه پیشنهاد شده است.

دستیار رییس کل سازمان توسعه تجارت در امور تجارت با روسیه تصریح کرد: در استان اسوردلوفسک رویداد اینوپروم برگزار می شود که محور اصلی این رویداد نوآوری در صنعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت استان مرکزی در رویداد اینوپروم روسیه

شرکت استان مرکزی در رویداد اینوپروم روسیه