مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 15:052023-02-21سياسي

مراسم تجلیل از خانواده شهید خلیل باکو دزفولی در اهواز برگزار می شود


آیین تجلیل از خانواده معظم شهید خلیل باکو دزفولی از شهدای کمیته انقلاب اسلامی استان خوزستان با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آیین تجلیل از خانواده معظم شهید خلیل باکو دزفولی از شهدای کمیته انقلاب اسلامی استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا در اهواز برگزار می شود.

این برنامه روز سه شنبه دوم اسفندماه سال 1401 از ساعت 19:30 آغاز می شود که جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام و بسیجیان نیز در این برنامه حضور می یابند.

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید خلیل باکو دزفولی در اهواز، فاز یک پادادشهر، نرسیده به بهشت آبان، خیابان بهمن غربی برگزار می شود که همگان یاد و خاطره این شهید گلگون کفن را گرامی می دارند.

در این آیین معنوی زیارت عاشورا توسط حاضران زمزمه می شود و حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز به مرثیه سرایی می پردازد.

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید خلیل باکو دزفولی از سوی هیئت رهروان شهدای استان خوزستان مسئولیت آن بر عهده سید عباس موسوی برادر شهید سید طاهر موسوی است انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تجلیل از خانواده شهید خلیل باکو دزفولی در اهواز برگزار می شود

مراسم تجلیل از خانواده شهید خلیل باکو دزفولی در اهواز برگزار می شود