مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-21سياسي

برگزاری آزمون تعیین صلاحیت برای بیش از 9500 مهارت آموز خوزستانی


رییس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از شرکت بیش از 9 هزار و 500 نفر در آزمون های مرحله دهم هماهنگ، صنعت ساختمان و تفاهمنامه سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای در استان خبر داد.

- محمد عنایتی راد با اشاره به برگزاری آزمون تعیین صلاحیت مهارت آموزان اظهار کرد: در راستای اجرای ماده 9 و 13 آیین نامه کارآموزی شورای عالی کار، دهمین مرحله آزمون سراسری مهارت آموختگان سال 1401 در خوزستان با شرکت 9 هزار و 536 نفر اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: آزمون هماهنگ در دو بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای با حضور 7 هزار و 750 نفر از مهارت آموختگان در خوزستان برگزار شد.

همزمان با آن، آزمون صنعت ساختمان با حضور یک هزار و 424 نفر و 362 نفر نیز در قالب آزمون تفاهم نامه در سراسر خوزستان اجرا شد.

رییس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان ادامه داد: این مرحله از آزمون در 361 حرفه مهارتی صنعت، کشاورزی، خدمات، فرهنگ و صنایع دستی و 27 حوزه آزمونی در سطح خوزستان برگزار شد.

عنایتی راد عنوان کرد: متقاضیان پس از کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی، بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده در آزمون عملی که در مراکز و کارگاه های سنجش برنامه ریزی و اجرا می شود، شرکت می کنند و پس از قبولی نهایی گواهینامه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون تعیین صلاحیت برای بیش از 9500 مهارت آموز خوزستانی

برگزاری آزمون تعیین صلاحیت برای بیش از 9500 مهارت آموز خوزستانی