مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-21ورزشي

آغاز طرح یاریگران زندگی در 215 روستای خراسان شمالی


اجرای طرح یاریگران زندگی در 215 روستای خراسان شمالی امروز(سه شنبه) طی آیینی با حضور مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، استاندار خراسان شمالی و جمعی از مدیران استانی در روستای ارکان بجنورد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، ابوالحسن نجفی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در آیین نمادین آغاز طرح یاریگران زندگی در روستای ارکان بجنورد اظهار کرد: خراسان شمالی در کنار چهار استان کشور به عنوان آزمونه اجرای طرح یاریگران زندگی در روستا انتخاب شده است.

وی گفت: 713 روستای خراسان شمالی دارای دهیاری است که در گام نخست 215 روستا برای اجرای طرح یاریگران زندگی انتخاب شده است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی افزود: در این میان شهرستان اسفراین با 42 روستا، شیروان با 41 روستا و بجنورد با 40 روستا به ترتیب بیشترین تعداد روستاهای مشمول اجرای این طرح را دارند.

وی تصریح کرد: این طرح علاوه بر روستاهای آلوده به موادمخدر در روستاهای سفید نیز به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آگاه سازی مردم اجرا می شود.

نجفی گفت: این طرح تمام حوزه های مختلف فرهنگی پیشگیری از اعتیاد همچون برگزاری ورزش های بومی، مسابقات کتابخوانی، توانمندسازی بهبودیافتگان و دیگر ظرفیت های روستایی را شامل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح یاریگران زندگی در 215 روستای خراسان شمالی

آغاز طرح یاریگران زندگی در 215 روستای خراسان شمالی