مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-21فناوري

اولین ردیاب پوشیدنی صدا که هشدار می دهد زیاد از صدای خود استفاده نکنید!


یک دستگاه پوشیدنی هوشمند که توسط پژوهشگران آمریکایی ابداع شده است، میزان استفاده کاربر از صدا را بررسی می کند و برای جلوگیری از رسیدن آسیب احتمالی به تارهای صوتی، - اولین ردیاب پوشیدنی صدا که هشدار می دهد زیاد از صدای خود استفاده نکنید! یک دستگاه پوشیدنی هوشمند که توسط پژوهشگران آمریکایی ابداع شده است، میزان استفاده کاربر از صدا را بررسی می کند و برای جلوگیری از رسیدن آسیب احتمالی به تارهای صوتی، به او هشدار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نوروساینس نیوز، پژوهشگران دانشگاه نورث وسترن (Northwestern University)، نخستین دستگاه پوشیدنی هوشمند را ابداع کرده اند که میزان استفاده افراد از صدای خود را به طور مداوم ردیابی می کند و پیش از خستگی صوتی و آسیب احتمالی، به آنها هشدار می دهد.

این دستگاه بی سیم و الگوریتم های همراه با باتری که نخستین نمونه در نوع خود است، می تواند برای خوانندگان حرفه ای، آموزگاران، سیاستمداران، کارکنان مرکز تماس، مربیان و هر کسی که برای برقراری ارتباط مؤثر و کار کردن به صدای خود متکی است، شرایط را تغییر دهد.

همچنین، این دستگاه پوشیدنی می تواند به پزشکی از راه دور کمک کند و به طور مداوم به نظارت بر بیماران مبتلا به اختلالات صوتی در طول روند درمان بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین ردیاب پوشیدنی صدا که هشدار می دهد زیاد از صدای خود استفاده نکنید!

اولین ردیاب پوشیدنی صدا که هشدار می دهد زیاد از صدای خود استفاده نکنید!