مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-21دانش

رییس دانشگاه آزاد: علوم انسانی اسلامی نباید فقط «آرزو»ی ما باشد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تدوین چارچوب نظری یک کار بسیار جدی است، گفت: دانشگاه ها باید در این زمینه فعالیت داشته و به یک مسیر جدی بازگردند.

- رییس دانشگاه آزاد: علوم انسانی اسلامی نباید فقط آرزو ی ما باشد رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تدوین چارچوب نظری یک کار بسیار جدی است، گفت: دانشگاه ها باید در این زمینه فعالیت داشته و به یک مسیر جدی بازگردند.

علوم انسانی اسلامی نباید فقط آرزوی ما باشد، انسان آن چیزی را که تمنا می کند، به دست نمی آورد، بلکه چیزی را به دست می آورد که برای آن سعی می کند.

برای ما علوم انسانی اسلامی یک مقداری به تمنا تبدیل شده است و به همین دلیل لازم است که برای رسیدن به آن سعی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تقدیر از برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی کتاب سال انقلاب اسلامی که روز گذشته در سالن 9 دی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: دانشگاه و دانشمندانی که با مسائل اجتماعی خود زندگی کنند، ولی نتوانند با آن مسائل ارتباط برقرار کنند، به نوعی نابینا هستند.

در قرآن آمده است افرادی وجود دارند که سمع دارند، ابصار دارند، افئده دارند ولی أُولَئِکَ الَّذِینَ طَبَعَ اللَّهُ عَلَی قُلُوبِهِمْ وَسَمْعِهِمْ وَأَبْصَارِهِمْ وَأُولَئِکَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد: علوم انسانی اسلامی نباید فقط «آرزو»ی ما باشد

رییس دانشگاه آزاد: علوم انسانی اسلامی نباید فقط «آرزو»ی ما باشد