مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-21ورزشي

صحبت های پرسپولیسی ها حرفه ای نبود/ نیم فصل دوم کیفیت مورایس را نشان داد


سپاهان به اندازه کافی و مانند پرسپولیس استراحت نداشته است، این صحبت ها حرفه ای نیست و بهتر است به جای صحبت در مورد تیم های دیگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفتاد و نهمین ال کلاسیکو رسمی فوتبال ایران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 15 روز چهارشنبه (3 اسفند ماه) میان تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

به همین بهانه به سراغ جلال اکبری، پیشکسوت فوتبال ایران که سابقه حضور در هر دو تیم را نیز در کارنامه دارد رفتیم تا از نظراتش در خصوص این رقابت حساس را جویا شویم.

جلال اکبری ابتدا در رابطه با شرایط دو تیم برای این مسابقه اظهار داشت: بازی سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی بازی کاملا متفاوتی است؛ دو تیم شرایط متفاوتی دارند، سپاهان در بهترین وضعیت خود قرار دارد اما پرسپولیس چه از نظر روحی و روانی و چه از نظر فنی شرایط خوبی ندارد، روی کاغذ با توجه به امتیاز میزبانی، سپاهان شانس بهتری دارد.

وی با اشاره به حواشی پیش آمده و صحبت های کادر فنی و سرپرستی تیم پرسپولیس در رابطه با دیدار سپاهان و زنیت، خاطرنشان کرد: با تمام احترامی که برای همه پیشکسوتان و اهالی فوتبال ایران قائل هستم، بازی سپاهان و زنیت روسیه از ماه ها قبل پیش بینی شده بود، اگر بخواهیم خودمان را با تیم های بزرگ جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های پرسپولیسی ها حرفه ای نبود/ نیم فصل دوم کیفیت مورایس را نشان داد

صحبت های پرسپولیسی ها حرفه ای نبود/ نیم فصل دوم کیفیت مورایس را نشان داد