مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-21اقتصادي

تدوین «سند مهارت همدان» در سال 1402


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان همدان از تدوین «سند مهارت همدان» در سال 1402 با هدف توسعه پایدار و اشتغالزایی خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان همدان از تدوین سند مهارت همدان در سال 1402 با هدف توسعه پایدار و اشتغالزایی خبر داد.

اسدالله ربانی مهر سه شنبه 2 اسفندماه در جلسه کمیته مهارت آموزی شهرستان همدان، با تأکید بر مهارت آموزی به عنوان یک نیاز در جهت توسعه پایدار و افزایش اشتغالزایی گفت: مهارت آموزی نیاز امروز جامعه است و برای رسیدن به اشتغال و کاهش بیکاری باید مهارت آموزی در برابر مدرک گرایی به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: در حوزه مهارت آموزی، نیازهای شهرستان همدان از کشاورزی، گردشگری، فرش و چرم تا سنگ های تزیینی و گیاهان دارویی در اولویت قرار گیرد.

ربانی مهر اضافه کرد: یکی از مشکلات حوزه اشتغالزایی در کشور کم توجهی به حوزه مهارت آموزی است در حالیکه ایجاد شغل با مهارت آموزی امکان پذیر است.

وی بیان کرد: اداره فنی وحرفه ای ارتباط و تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی، آموزش و پرورش، مجموعه های غیردولتی، زندان ها و مراکز نظامی، کاریابی ها، دهیاران و روستاها داشته باشد و مهارت های لازم را به جامعه هدف آموزش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین «سند مهارت همدان» در سال 1402

تدوین «سند مهارت همدان» در سال 1402