مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-21حوادث

پایداری شبکه ارتباطی در روستای زلزله زده «درز» لارستان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی در روستای «درز» شهرستان لارستان پس از وقوع زمین لرزه 5.

2 ریشتری امروز در این منطقه خبر داد.

- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی در روستای درز شهرستان لارستان پس از وقوع زمین لرزه 5.

2 ریشتری امروز در این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، حمید سلیمان پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: پس از اعلام وقوع زمین لرزه 5.

2 ریشتری صبح امروز (سه شنبه دوم اسفند ماه) در روستای درز از توابع دهستان درز-سایبان شهرستان لارستان، بلافاصله هماهنگی های لازم با اپراتورهای تلفن همراه انجام و وضعیت ارتباطی منطقه مورد پایش قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه نتایج حاصله از بررسی تیم های فنی، پشتیبانی و نگهداری اپراتورهای تلفن همراه، هیچ گونه قطعی ارتباطات در منطقه زلزله زده حادث نشده است، از پایداری شبکه ارتباطی در این روستا و سایر نقاط شهرستان لارستان خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان با بیان اینکه وضعیت شبکه و سایت های ارتباطی شهرستان لارستان در حال حاضر به صورت لحظه ای مانیتور و رصد می شود، از آماده باش کامل تیم های پشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری شبکه ارتباطی در روستای زلزله زده «درز» لارستان

پایداری شبکه ارتباطی در روستای زلزله زده «درز» لارستان