مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-21اقتصادي

استان بوشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته استان بوشهر مهیای میزبانی از مسافران نوروزی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل سجادی منش ظهر سه شنبه در نشست بررسی وضعیت طرح های گردشگری بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در ایام نوروز میزبان خیل عظیم گردشگران از نقاط مختلف کشور است.

وی سواحل استان را یکی از جاذبه های گردشگری مهم در این استان دانست و اضافه کرد: استان بوشهر با داشتن ظرفیت های مهم از جمله 937 کیلومتر ساحل، گردشگری تجاری، صنعتی و مناظر طبیعی در اسفند و فروردین میزبان میلیون ها گردشگر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از برنامه ریزی برای میزبانی از گردشگران خبر داد و بیان کرد: تمهیدات لازم برای ایام تعطیلات اندیشیده شده است.

سجادی منش افزود: تمهیدات لازم برای خدمات رسانی بهینه به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی اندیشیده است و امیدوارم رضایت خاطر میهمانان فراهم شود.

وی ادامه داد: در دهه فجر امسال در 10 شهرستان استان بوشهر طرح های مختلفی در حوزه گردشگری شامل چندین بوم گردی، مجتمع های تفریحی، هتل و سایر اماکن اقامتی افتتاح و اجرایی شده است که ظرفیت اقامت در استان را بیش از 50 درصد افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

استان بوشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است