مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:502023-02-21اقتصادي

معاون وزیر صمت: 760 کارگاه کوچک اقتصادی در کشور ایجاد شد


از ابتدای سال جاری 760 کارگاه کوچک اقتصادی در سطح کشور ایجاد شده است تا فعالان اقتصادی که توان فعالیت کلان ندارند مشغول به کار منجر به تولید شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی رسولیان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری 760 کارگاه کوچک اقتصادی در سطح کشور ایجاد شده است تا فعالان اقتصادی که توان فعالیت ندارند مشغول به کار منجر به تولید شوند.

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه حمایت از بنگاه های اقتصادی هدف اصلی ماست، خاطرنشان کرد: 2 هزار و 300 واحد تولیدی در شرکت شهرک های کشور به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: تکمیل زنجیره های ارزش و زیرساخت های مورد نیاز صنایع در سازمان صمت دنبال می شود تا بتوانیم در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم گام های موثری برداریم.

رسولیان تصریح کرد: در سال جاری 94 پست برق را مشارکت دادیم تا مشکل برق در زیرساخت ها نداشته باشیم و با استفاده از پساب شهری در برخی صنایع مشکلات را حل کنیم.

وی در پایان با تقدیر از زحمات سجاد رستمی، فضل الله رحمتی را به عنوان مدیرکل صمت  و حمید غفاری را به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک های چهارمحال و بختیاری معرفی کرد.

پایان پیام/ 68035


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت: 760 کارگاه کوچک اقتصادی در کشور ایجاد شد

معاون وزیر صمت: 760 کارگاه کوچک اقتصادی در کشور ایجاد شد