مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:502023-02-21سياسي

پیشنهاد سازمان اقتصادی کوثر به 3 دستگاه برای ورود به عرصه مغفول مانده تولید


رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: سازمان اقتصادی کوثر آمادگی دارد که در عرصه های تولیدی که وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی و معاونت علمی و فناوری تشخیص می دهند و هنوز کاری در آنها انجام نشده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امیرحسین قاضی زاده امروز در اولین رویداد نمایشگاهی مسئله محور سازمان اقتصادی کوثر اظهار داشت: سازمان اقتصادی کوثر آمادگی دارد که در عرصه های تولیدی که وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی و معاونت علمی و فناوری تشخیص می دهند، هنوز کاری انجام نشده است، ورود کند.

وی افزود: ظرفیت های زیادی در سازمان اقتصادی کوثر وجود دارد و به معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، وزارتخانه های صمت و جهاد پیشنهاد می کنیم در عرصه هایی که آنها تشخیص می دهند و یا تا به حال کاری در مورد آنها انجام نشده است، این سازمان ورود می کند.

معاون رییس جمهور افزود: تلاش این سازمان برای اقدامات استراتژیک در نظام تولید است و کارهایی که صورت گرفته، عرصه هایی است که هر کسی توان ورود ندارد و البته حاکمیت هم به اقدامات آنها اعتماد دارد.

وی افزود: مثلاً برای تعمیر موتورهای نیروگاه اتمی بوشهر شرکت های این سازمان ورود کرده اند و ظرفیت های دیگری در سایر بخش ها هم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد سازمان اقتصادی کوثر به 3 دستگاه برای ورود به عرصه مغفول مانده تولید

پیشنهاد سازمان اقتصادی کوثر به 3 دستگاه برای ورود به عرصه مغفول مانده تولید