مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:502023-02-21سياسي

ایده های نوی خود را با موضوع ایثارگری زنان به اشتراک بگذارید


سرپرست اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید گفت: آثاری که در جشنواره «ایده زن شهید» برتر شوند با همکاری خود ایده پرداز اجرا می شود و اولویت کار نیز با خود ایده پرداز است و با رقمی که مشخص شده بلافاصله وارد فاز اجرا خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، نشست خبری فراخوان ایده روایت زن شهید با حضور مهدی متین پور، سرپرست اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر اجرایی فراخوان و فرح روز فاتحی دبیر اجرایی فراخوان زن شهید، امروز در بنیاد شهید با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

ایده ها بعد داوری از حمایت پنج میلیارد تومانی برخوردار می شوند در این نشست متین فر دقایقی پیرامون برگزاری جشنواره صحبت کرد و گفت: این طرح به عنوان مطالبه رهبری در موضوع زن در انقلاب اسلامی نیاز به مصداق برای الگوسازی در جامعه و شکل دهی مسیر الگوی زن به عنوان پیشران های همه حرکت ها دارد.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که بعد از سال ها که از جنگ گذشته الگوسازی از 17 هزار زن شهید و ایثارگر را داشته باشیم و تلاش کردیم این فراخوان ایده را به صورت کاری نو ایجاد کنیم.

متین فر افزود: این ایده ها بعد داوری از حمایت پنج میلیارد تومانی کمیسیون تبلیغات برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های نوی خود را با موضوع ایثارگری زنان به اشتراک بگذارید

ایده های نوی خود را با موضوع ایثارگری زنان به اشتراک بگذارید