مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:462023-02-21اقتصادي

اتمام گازرسانی به تمامی روستاهای تنکابن تا خرداد 1402


رییس اداره گاز تنکابن از اتمام گازرسانی به تمامی روستاهای این شهرستان تا خرداد 1402 خبر داد و گفت: بر این اساس تنکابن تا پایان بهار امسال به عنوان شهرستان سبز معرفی خواهد شد.

- ایسنا/مازندران رییس اداره گاز تنکابن از اتمام گازرسانی به تمامی روستاهای این شهرستان تا خرداد 1402 خبر داد و گفت: بر این اساس تنکابن تا پایان بهار امسال به عنوان شهرستان سبز معرفی خواهد شد.

مسلم روستا، در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از آحاد مردم برای همراهی صمیمانه جهت عبور از زمستان امسال بدون قطعی گاز در بخش خانگی، اظهار کرد: اگر پروژه ای در بخش گازرسانی شهرستان تنکابن به ثمر رسید محصول تلاش همه افراد اعم از کارگران، پیمانکاران، مسئولان و همراهی مردم است.

روستا از از اجرای پروژه گازرسانی و آسفالت مسیر دهستان های سه هزار و دوهزار شهرستان تنکابن یاد کرد و افزود: این پروژه عظیم در منطقه گلیج پل به 2 بخش تقسیم شد و با توجه به شرایط جغرافیایی اتمام گازرسانی دهستان سه هزار اولویت قرار گرفت.

رییس اداره گاز شهرستان تنکابن با بیان اینکه گازرسانی منطقه سه هزار در سه فاز اجرایی شده است گفت: فاز اول شامل 13 روستای منطقه گلعلی آباد بود که به اتمام رسید.

فاز دوم از پل روستای گلیج پل تا روستای یاندشت بود که خوشبختانه این فاز هم به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام گازرسانی به تمامی روستاهای تنکابن تا خرداد 1402

اتمام گازرسانی به تمامی روستاهای تنکابن تا خرداد 1402