مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:362023-02-21سياسي

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بیشتر تلاش کنند


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد شبهات اعتقادی در بین جوانان، گفت: امروز یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین، - نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد شبهات اعتقادی در بین جوانان، گفت: امروز یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین، پاسخگویی به شبهات اعتقادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله زین العابدین قربانی در نطق پیش از دستور خود در یازدهمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده اند که عامل ایستادگی و مقاومت مردم در برابر آنان اعتقاد به اسلام است، اظهار کرد: آنان برای تضعیف اعتقادات اسلامی جامعه، برنامه ریزی کرده اند و از طرق مختلف به دنبال تضعیف روحیه دینی مردم و به ویژه جوانان هستند.

وی ادامه داد: از علمای دلسوز کشور می خواهم به عرصه پاسخگویی به شبهات وارد شوند.

رسانه ها و به ویژه رسانه ملی و سازمان ها و نهادهای آموزشی باید برای تقویت مبانی اعتقادی جامعه برنامه ریزی کنند و با تولید محصولات فرهنگی، خلأهای موجود در این عرصه را از بین ببرند.

قربانی با اشاره به تأثیر مشکلات اقتصادی و معیشتی بر وضعیت فرهنگی جامعه، از مسئولان خواست تلاش بیشتری برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بیشتر تلاش کنند

مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بیشتر تلاش کنند