مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:362023-02-21اقتصادي

راهکار صباغیان برای حل مشکلات


نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: با حقوق 7 میلیون تومانی اگر بخواهم با تاکسی به مجلس بیایم فقط می توانم هزینه 23 بار رفت و برگشت به مجلس را پرداخت کنم.

- نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: با حقوق 7 میلیون تومانی اگر بخواهم با تاکسی به مجلس بیایم فقط می توانم هزینه 23 بار رفت و برگشت به مجلس را پرداخت کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صباغیان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه - دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با حقوق 7 میلیون تومانی اگر بخواهم با تاکسی به مجلس بیایم فقط می توانم هزینه 23 بار رفت و برگشت به مجلس را پرداخت کنم.

باید به بعضی از مخالفان خوشگذران و خودفروخته خارج نشین عرض کنم مردم علیرغم شرایط سخت اقتصادی تفاوت طلا و جواهرات خود را با فلزات بی ارزش و زنگ زده می دانند، لذا خود را اذیت نکنید و نام خود را در تاریخ به نام عامل بیگانگان ثبت نکنید، نکته ای هم به طلا و جواهرات خودمان عرض کنم که مواظب باشیم زنگ نزنیم.

وی افزود: خوشبختانه امروزه در زمینه های علمی، دفاعی و نظامی در جایگاه ها بالایی قرار گرفته ایم، اما در کنار این قدرت نظامی که جای بالیدن هم دارد مردم ما متاسفانه در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند، امری که بر کسی پوشیده نیست و اگر هم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار صباغیان برای حل مشکلات

راهکار صباغیان برای حل مشکلات