مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:262023-02-21اقتصادي

کشف سلاح های عجیب آمریکایی در بوشهر/ اشراف اطلاعاتی بر عوامل تهدیدزا داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کل کشور امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر تشدید اقدامات مقابله ای، از اجرای طرح رعد 10 از 20 بهمن ماه خبر داد و اظهار داشت: در این طرح تا به امروز 81 فروند شناور مملو از کالای قاچاق کشف شده است.

  وی ادامه داد: 33 دستگاه خودروی راهسازی نیز که قصد ورود به کشور را داشته اند در این طرح کشف شده است که مبلغ آن نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

  گودرزی با اشاره به شناورهای جدید الحاقی به مرزبانی تصریح کرد: اخیراً شناور های نیمه سنگین و سبک در اختیار دریابانی استان های جنوبی کشور قرار گرفته است.

  فرمانده مرزبانی کشور گفت: در یک هفته گذشته بیش از 7 هزار میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و 145 نفر از قاچاقچیان دستگیر و به دستگاه قضا معرفی شده اند.

  گودرزی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته فقط در 2 استان هرمزگان و بوشهر بیش از 2 میلیون لیتر سوخت کشف شده که به صورت عمده در عمق دریا بوده است.

  وی با بیان اینکه این طرح کماکان ادامه دارد خاطرنشان کرد: در این طرح از نیروهای جوان و با تجربه و سیستم های الکترونیکی و اپتیکی که به دست توانای جوانان ساخته شده مانند رادارهای پیشرفته و دوربین های مورد نیاز برای پایش تصویری ساحل و عمق در آب های سرزمینی و اقتصادی کشور استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سلاح های عجیب آمریکایی در بوشهر/ اشراف اطلاعاتی بر عوامل تهدیدزا داریم

کشف سلاح های عجیب آمریکایی در بوشهر/ اشراف اطلاعاتی بر عوامل تهدیدزا داریم