مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-21اقتصادي

100 زندانی استان بوشهر در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند


مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: 100 زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید اسماعیل موسوی حقیقی صبح سه شنبه در مراسم آزادی زندانیان در بوشهر اظهار داشت: تلاش های گسترده ای به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت خیرین برای آزادی زندانیان بیان کرد :15 میلیارد تومان برای آزادی 60 زندانی جرایم غیرعمد مالی پرداخت شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با بیان اینکه این زندانیان بیش از 150 میلیارد تومان به شاکیان خود بدهی داشتند تصریح کرد: با پیگیری صورت گرفته و با گذشت بخش عمده ای از بدهی خود زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کردند.

موسوی حقیقی با بیان اینکه از 60 زندانی جرایم غیرعمد که آزاد شدند 2 نفر آنان خانم هستند گفت: در سال جاری تاکنون 134 نفر زندانی جرایم غیر عمد از زندان های استان بوشهر با همکاری خیران، ستاد دیه و گذشت شاکیان آزاد شده اند.

وی کمک خیران و گذشت شاکیان را مورد ستایش قرار داد و افزود: اکنون 100 زندانی جرایم غیر عمد در زندان های استان بوشهر قرار دارند که بدهی آنان 250 میلیارد تومان است و با پرداخت بخشی از بدهی آنان و گذشت شاکیان زمینه آزادی آنان فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 زندانی استان بوشهر در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند

100 زندانی استان بوشهر در انتظار کمک خیرین برای آزادی هستند