مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-21سياسي

کشف90 درصد موادمخدر جهان در ایران/ نرخ 6 دهم درصدی شیوع اعتیاد بانوان در کشور


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری بااشاره به مقابله جدی جمهوری اسلامی با قاچاق موادمخدر از کشف 92 درصد موادمخدر و 52 درصد کشفیات مرفین جهان در جغرافیای کشورمان خبر داد.

- نرخ 6دهم درصدی شیوع اعتیاد زنان در کشور/کشف90 درصد موادمخدر جهان در ایران ایسنا/سمنان دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری بااشاره به مقابله جدی جمهوری اسلامی با قاچاق موادمخدر از کشف 92 درصد موادمخدر و 52 درصد کشفیات مرفین جهان در جغرافیای کشورمان خبر داد.

سردار اسکندر مومنی 2اسفندماه در افتتاحیه طرح یاری گران زندگی روستا در خیرآباد سمنان از جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمترین کشور مبارزه کننده با قاچاق موادمخدر نام برد و اظهار کرد: جمهوری اسلامی شهدای زیادی را در راه مبارزه با این پدیده شوم تقدیم کرده است.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه افزون بر 90 درصد موادمخدر جهان در ایران کشف می شود تصریح کرد: براساس آمار جهانی 92 درصد کشفیات مواد مخدر، 52 درصد کشفیات مرفین و 27 درصد کشف هرویین در جهان در ایران انجام می گیرد.

وی با اشاره به پژوهش های انجام شده در خصوص دلایل اعتیاد تصریح کرد: براساس این تحقیقات افزون بر 30 درصد معتادان عدم توانایی و عدم مهارت در نه گفتن به تعارفات دوستان ناباب را عامل اعتیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف90 درصد موادمخدر جهان در ایران/ نرخ 6 دهم درصدی شیوع اعتیاد بانوان در کشور

کشف90 درصد موادمخدر جهان در ایران/ نرخ 6 دهم درصدی شیوع اعتیاد بانوان در کشور