مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-21اقتصادي

56 درصد صدقات ایلام به روش الکترونیکی پرداخت می شود


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام اظهار کرد: 56 درصد صدقات ایلام به روش الکترونیکی پرداخت می شود.

- رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون 6 میلیارد و 678 میلیون و495 هزار تومان صدقه جمع آوری شده است.

وی افزود: از صدقات جمع آوری شده مبلغ 2 میلیارد تومان مختص به مرز مهران و اربعین حسینی و مابقی آن مربوط به دیگر شهرستان های این استان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه صدقه جمع آوری شده نسبت به مشابه سال قبل 5 درصد رشد داشته است تصریح کرد: مردم شهرستان های ایلام، مهران، دره شهر، آبدانان و ایوان به ترتیب بیشترین میزان صدقه در این استان را پرداخت کرده اند.

این مقام مسئول با اشاره به پرداخت صدقه به دو روش الکترونیکی و سنتی، تصریح کرد: حدود 56 درصد صدقات به مبلغ 3 میلیارد تومان از طریق روش الکترونیکی و 44 درصد نیز به روش سنتی و از طریق صندوق های صدقات بوده است.

وی با عنوان اینکه روش های الکترونیکی شامل شماره حساب های بانکی، دستگاه های پوز، واریز اینترنتی، و شبا بانکی است اضافه کرد: احداث مسکن برای خانواده های نیازمند، پرداخت هزینه های درمان، تامین بخشی از هزینه های ازدواج فرزندان مددجو، پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش و کمک هزینه معیشتی به خانواده مددجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد صدقات ایلام به روش الکترونیکی پرداخت می شود

56 درصد صدقات ایلام به روش الکترونیکی پرداخت می شود