مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-21دانش

تقدیر از برگزیدگان جشنواره کتاب سال انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد


مراسم تقدیر از برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی کتاب سال انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی و معاون وزیر علوم و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها، دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

برگزاری جشنواره ملی کتاب سال انقلاب اسلامی یکی از حرکات ارزشمند دانشگاه آزاد است حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این مراسم با بیان اینکه یکی از افتخارات اسلام، دعوت به نوشتن است، گفت: در زمانی که برخی ها پس از پیامبر کتاب سوزی راه انداخته بودند، امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) مهمترین کار خود را جمع کتاب و تفسیر قرآن و نوشتن می داند.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و نوشتن از صدر اسلام تاکنون گفت: در روایت های بسیار زیادی بر اهمیت نوشتن و کتابت تأکید شده و تدوین کتاب به عنوان یکی از اتفاق های بزرگ مورد توجه قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر رستمی با تأکید بر اهمیت تحول، بازخوانی و بازگشت به اصول در حرکتهای اجتماعی، خاطرنشان کرد: بازگشت به اصول در هر زمانی که آدم ها و جوامع از مسیر اصلی منحرف می شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از برگزیدگان جشنواره کتاب سال انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد

تقدیر از برگزیدگان جشنواره کتاب سال انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد