مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:062023-02-21اقتصادي

آخرین وضعیت نوردوز مرز ایران و ارمنستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در پایانه مرزی نوردوز، از سامانه آشکارساز (ایکس ری) کامیونی بازدید و بر استفاده مطلوب از این سامانه برای تسهیل تردد خودروهای باری و جلوگیری از قاچاق کالا تاکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در جلسه ای با مسئولان شهرستان و مدیران گمرک و پایانه های مرزی، مسائل این پایانه ها را بررسی کرد.

خرّم در این جلسه با قدردانی از زحمات عوامل مرزبانی، گمرک و پایانه مرزی در مرز نوردوز، گفت: رشد صادرات و تردد مسافر و کالا نشان از پویایی و تحرک در این نقطه مرزی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های جدی ما در مرز نوردوز، نصب دستگاه ایکس ری خودرویی بود، گفت: خوشبختانه این امر در بهمن ماه امسال محقق شد و باید به شکل مطلوب از این سامانه استفاده شود تا ضمن تسهیل در تردد خودروها، از ورود و خروج کالای قاچاق نیز جلوگیری شود.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: دغدغه بعدی ما در مرز نوردوز، ازدحام کامیون های حمل بار بود که گاهی مدت توقف آنها به 15 روز می رسید؛ هرچند اقدامات خوبی توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در مرز نوردوز انجام شده، اما این اقدامات باید تکمیل شود تا ازدحام کامیون ها اتفاق نیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت نوردوز مرز ایران و ارمنستان

آخرین وضعیت نوردوز مرز ایران و ارمنستان