مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:052023-02-21سياسي

رسانه ها برای حل مسائل استان جریان سازی کنند


استاندار ایلام از رسانه ها خواست برای حل مسائل استان جریان سازی کنند.

- دکتر حسن بهرام نیا امروز سه شنبه دوم اسفند، در نشست با اعضای شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره رسانه ای ابودز استان ایلام با اشاره به ظرفیت های ارزشمند استان ایلام در حوزه رسانه، اظهار کرد: ایلامیان با وجود جمعیت کم و محدودیت جغرافیایی، اما در مقیاس ملی در حوزه رسانه حرف های زیادی برای گفتن دارند و از نظر فرهنگی، تحلیل، تبیین و خبر نقش خود را بخوبی ایفا کردند.

وی با اشاره به رسالت اصلی این جشنواره افزود: باید تلاش کرد تا در قالب این جشنواره ها میزان رویش ها بر ریزش ها پیشی بگیرد.

استاندار ایلام با اشاره به موافقت رهبر فرزانه انقلاب با عفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، گفت: حکم عفو پدرانه مقام معظم رهبری در سطح کشور از نظر مقام قضایی در کل دنیا بی بدیل است و در جایگاه پدری دلسوز برای جامعه هستند، لذا با نصب العین قرار دادن بیانات رهبر فرزانه انقلاب باید در جهت افزایش رویش ها تلاش کنیم.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به کارکرد رسانه ها نیز گفت: امروز فضای رسانه حرف اول می زند، البته صداوسیما نقش خود را به درستی ایفا کرده است، اما محدودیت هایی دارد، در حالی که در فضای مجازی و دیجیتال با استفاده از گوشی های هوشمند دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای حل مسائل استان جریان سازی کنند

رسانه ها برای حل مسائل استان جریان سازی کنند