مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:052023-02-21سياسي

فعالیت 340 تشکل قرآنی در کردستان


رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از فعالیت 340 مؤسسه و خانه قرآن و عترت در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 40 مؤسسه و 300 خانه قرآن شهری و روستایی هستند.

- ایسنا/کردستان رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از فعالیت 340 مؤسسه و خانه قرآن و عترت در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 40 مؤسسه و 300 خانه قرآن شهری و روستایی هستند.

بهرام مرادی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دارالقرآن الکریم استان کردستان با داشتن 340 مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی در سطح استان کردستان فعال است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 40 مورد شامل مؤسسات قرآنی و 300 مورد خانه های قرآن شهری و روستایی را تشکیل می دهد، افزود: از این تعداد 60 مورد روستایی و سایر شهری هستند.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: مؤسسات و خانه های قرآنی در طول سال برنامه های مختلفی از جمله محافل قرآنی، کلاس های روخوانی روانخوانی، تجوید، حفظ، دوره های آموزشی قرآن، دوره های سبک زندگی و احکام شرعی را در سطح استان با حضور مخاطبان خود برگزار می کنند.

وی در پایان یادآور شد: در عید مبعث و معراج رسول اکرم(ص) تمامی مؤسسات و خانه های قرآن مشارکت داشتند و برنامه های متنوعی را در سطح مساجد استان اجرا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 340 تشکل قرآنی در کردستان

فعالیت 340 تشکل قرآنی در کردستان