مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:022023-02-21سياسي

آغاز طرح» یاریگران زندگی» در گلستان/ ایجاد شورای مبارزه با مواد مخدر روستا


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان از آغاز به کار طرح »یاریگران زندگی در روستا» در 30 درصد از روستاهای این استان خبر داد.

- آغاز طرح یاریگران زندگی در گلستان/ ایجاد شورای مبارزه با مواد مخدر روستا ایسنا/گلستان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان از آغاز به کار طرح یاریگران زندگی در روستا در 30 درصد از روستاهای این استان خبر داد.

مهدی طالبی در حاشیه مراسم افتتاح طرح یاریگران زندگی در گلستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طرح یاریگران زندگی در روستا یک طرح مردم پایه و مردم محور است و در فاز نخست 300 روستا معادل 30 درصد روستاهای استان تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

وی افزود: در قالب طرح یاریگران زندگی در روستا 10 الی 12 نفر در هر روستا به عنوان کانون یاریگران یک نشست گفتمانی را تشکیل می دهند و برای مقابله با اعتیاد فعالیت می کنند، در کانون یاریگران زندگی اعضای مختلف اعم از امام جماعت روستا، دهیار، فرمانده پایگاه بسیج، بهورز، اعضای شورای اسلامی روستا، مسئولان مراکز آموزشی در روستا و سه نفر از جامعه نخبگانی حضور دارند و دهیار دبیر این کانون خواهد بود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با بیان اینکه نگاه طرح یاوران زندگی اجتماع محور است، بیان کرد: در گذشته شورای هماهنگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح» یاریگران زندگی» در گلستان/ ایجاد شورای مبارزه با مواد مخدر روستا

آغاز طرح» یاریگران زندگی» در گلستان/ ایجاد شورای مبارزه با مواد مخدر روستا