مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:022023-02-21فرهنگي

شب پرتغالی ها همراه با رقص و آواز بوشهری


در چهارمین شب از سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر، 15 کنسرت از جمله اجراهای گروه «فادو» از پرتغال و ارکستر سمفونیک صداوسیما در تالار وحدت، اجرای شب حسین ملک، - در چهارمین شب از سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر، 15 کنسرت از جمله اجراهای گروه فادو از پرتغال و ارکستر سمفونیک صداوسیما در تالار وحدت، اجرای شب حسین ملک، اجرای شب شهمیرزا مرادی، اجرای شب موسیقی بوشهر و اجرای تکنوازان موسیقی کلاسیک (استعدادهای جوان) را شاهد بودیم.

همچنین اجرای موسیقی کشور تاجیکستان، اجرای سرود، نظامی خوانی و شاهنامه خوانی از دیگر برنامه ها بود.

معین زندی و گرشا رضایی در بخش پاپ اجرا کردند و گروه هایی از موسیقی نواحی ترکمن، گلستان، کردستان و آذربایجان، به روی صحنه رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه موسیقی فادو پرتغال برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه پرداخت.

خواننده، نوازنده پیانو و سرپرست گروه پیش از اجرای هر قطعه توضیحاتی درباره آثار ارائه می کرد تا مخاطبان موسیقی کلاسیک غربی، شاهد یک اجرای پژوهشی باشند و با موسیقی فادو از کشور پرتغال که به نوعی موسیقی فولک این منطقه است آشنا شوند.

اعضای این گروه سه نفره متشکل بود از یورگ داسیلوا نوازنده گیتار و اوربانو اولیویرا نوازنده درامز و ماریو دوبراگا نوازنده پیانو که در ابتدا یک قطعه بی کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب پرتغالی ها همراه با رقص و آواز بوشهری

شب پرتغالی ها همراه با رقص و آواز بوشهری