مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:002023-02-21فرهنگي

اجرای ارکستر رسانه ملی در قاب «فجر»/ قزوه: وظیفه مان حمایت است


ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما به رهبری آرش امینی در چهارمین روز از برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما از مجموعه های فعال موسیقی کشورمان در حوزه ارکستر ال که طی سال های اخیر حضور پررنگی در جشنواره موسیقی فجر داشته، طی تازه ترین کنسرت خود روز دوشنبه اول اسفند ماه و در سومین روز از برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر به رهبری آرش آمینی در تالار وحدت روی صحنه رفت.

در این کنسرت که علیرضا قزوه مدیر دفتر موسیقی، شعر و سرود سازمان صدا و سیما و محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمانان ویژه آن را تشکیل می دادند، علاوه بر اجرای تعدادی از قطعات ملی – میهنی چند اثر در حوزه موسیقی کلاسیک هم در میان استقبال خوب مخاطبان اجرا شد.

علیرضا قزوه مدیر دفتر موسیقی، شعر و سرود سازمان صدا و سیما پس از پایان اجرای این برنامه ضمن اشاره به برنامه های پیش روی ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما بیان کرد: تمرینات ارکستر سمفونیک صدا و سیما به طور مرتب برقرار بود و هر ماه اجراهایی برگزار کردند و آقای آرش امینی با جدیت در این ارکستر حضور و فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ارکستر رسانه ملی در قاب «فجر»/ قزوه: وظیفه مان حمایت است

اجرای ارکستر رسانه ملی در قاب «فجر»/ قزوه: وظیفه مان حمایت است