مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:552023-02-21سياسي

راهکار پیشنهادی گیلانی درباره بخش خصوصی


نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی حمایت کنیم و فرایندهای طولانی را از سر راه آنها برداریم و به جای آن مشوق های منطقی را شناسایی و اعمال کنیم.

- نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی حمایت کنیم و فرایندهای طولانی را از سر راه آنها برداریم و به جای آن مشوق های منطقی را شناسایی و اعمال کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهراب گیلانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه حضور باشکوه ملت ایران در 22 بهمن 1401 که عظمت آن یادآور لحظه های ورود امام به ایران انقلابی در سال 1357 بود تجلی کرد، گفت: این حضور پاسخی کوبنده تر از همیشه به آمریکا، اروپا و ضد انقلاب داد.

وی در ادامه تصریح کرد: رویکرد اساسی و قطعی بودجه 1402 باید به نفع اقشار مستضعف و متوسط جامعه باشد و وابستگی اقتصاد کشور به دلار را از بین ببرد و ارزش پول ملی را ارتقا دهد، چراکه اگر چنین نشود هر روز شاهد گرانی بیشتر خواهیم بود.

همچنان که از سال 1400 تاکنون بی ثباتی قیمت ها و گرانی های مکرر مردم را به ستوه آورده و البته ملت با شکیباتی ستودنی استقامت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار پیشنهادی گیلانی درباره بخش خصوصی

راهکار پیشنهادی گیلانی درباره بخش خصوصی